Træningslejr uge 42

Kære svømmere på Eliteholdet samt inviterede svømmere fra Talentklasserne i sæson 2020/21. Dvs. hvis du modtager denne mail er du inviteret.

Jeres Holdledere på Eliteholdet har i samråd med forretningsudvalget i HSK, arrangeret en træningslejr for jer i uge 42, nærmere bestemt fra lørdag den 10 oktober 2020 til og med fredag den 17 oktober 2020 på Agerskov efterskole.

Det er en rigtig super mulighed for at træne sig op til kravtider, nye PR og inden DM/Vestdanske kortbanesæson efterår 2020

I skal bo i klasseværelser +  3 hovedmåltider samt 3 mellemmåltider + 2x2 timers daglig vandtræning, adgang til styrkelokale og til sprintcenteret. Ja bare masser af træning!
Denne træningslejr bliver også et fantastisk mulighed for jeres nye kommende cheftræner og jer svømmere at lære hinanden meget nærmere at kende.

For talentklasse eleverne der endnu ikke er Eliteholds svømmere er dette en fantastisk mulighed for at afprøve en træningslejr sammen med Elite svømmerne

Vi håber så meget i vil tilmelde jer denne træningslejr således at i sammen med jeres holdkammerater, 2 trænere og jeres holdledere fra Eliteholdet får en fantastisk træningslejr.

Prisen er I alt kr. 1800,-  for hele 6 dage. 1. rate skal I betale senest 15 august kr. 900,- og 2. rate  kr. 900,- senest 15 september.

Der er bindende tilmelding ved 1. rate

Træningslejren i uge 42 er IKKE i stedet for en kommende træningslejr på langbane i uge 7 2021. Den arbejdes der på igen, bliver i udlandet, dog kun for Eliteholds svømmere i ca. 10 dage.  Så begynd allerede nu at spare op til dette..

De inviterede svømmere til træningslejren i uge 42 er udover Eliteholdet, elever i Talentklasserne

Vi glæder os så meget til ny sæson med ny cheftræner og masser af god svømning.
Mange hilsner
Haderslev Svømmeklub