Danish Open Stævne 2 i Taastrup
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Kære Rasmus, Pernille, Nele, Anne T-H og Alberte

Der er afholdes Danish Open 2021 over 9 dage i al,  opdelt på 2 stævner. I skal deltage i stævne 2 fra den 22 -25 april 2021 i Taastrup Svømmehal. Hver svømmer kan maksimalt deltage i 4 løb og kun et løb pr. stævnedag, og afvikles som direkte finaler i alle løb.

I skal bo på Hotel Scandic i Hvidovre inkl. fuld forplejning. Hotellet ligger ca 13 km fra Taastrup Svømmehal. Det er et krav til alle, der skal have adgang til Taastrup svømmehal, at overnatning og bespisning sker på Scandic Hvidovre, der af Dansk Svømmeunion er udpeget til officielt hotel for Danish Open stævne 1 & stævne 2, eller at overnatning og bespisning foregår på deltagerens hjemadresse. Dette for at sikre mindst mulig berøring med øvrige personer og at minimere risikoen for at bringe smitte med ind til stævnet.

Vi skal bruge transport til Taastrup den 21 april afgang fra Haderslev ca. 15.00. Officials modul 2 alle dage samt hjemtransport den 25 april. Dansk Svømmeunion har udbedt sig på det kraftigste at vi indmelder officials hurtigst muligt.

Egenbetaling kr. 2400,- (grundet 1 dag kortere stævnetid

Sidste Tilmeldingsfrist tirsdag senest den 30 marts - Skriv på tilmeldingen om jeres forældre hjælper med transport og eller officials opgaver.

Nærmere info udsendes hurtigst muligt efter udsendelse af endelig materiale fra Dansk Svømmeunion.

Med venlig hilsen Haderslev Svømmeklub

Holdlederne Lone og Vibeke