Aqua Camp

Tilmeld dig AQUA CAMP her

Kontakt Aqua Camp HER

Haderslev Svømmeklub arrangerer Aqua Camp hvert år, i de 3 først dage i vinterferien og påskeferien samt i folkeskolens sommerferie - første og sidste uge. Skynd dig at blive tilmeldt - der er altid rift om pladserne.

På Aqua Camp er der programlagt en bred vifte af spændende aktiviteter både i vandet og uden for bassinet mandag til fredag fra kl. 9.00-15.00. På vores Aqua Camp er børnene i vandet to gange om dagen i 30-60 min.
Tiden i svømmehallen bliver brugt på målrettet svømmeundervisning, men der inddrages også andre alsidige vandaktiviteter som for eksempel boldspil eller udspring. Når tiden ikke bruges i svømmehallen, benytter vi ude- og inde arealer til at lave boldspil, gamle lege og meget mere. Vi lover det ikke bliver kedeligt!

Aqua Camp er udviklet af SVØM DANMARK, og afvikles i samarbejde med de danske svømmeklubber rundt i hele landet med støtte af REMA 1000
Konceptet har hvert år haft rigtig god tilslutning og det er en stor succes både hos børnene, der deltager samt hos de klubber, der afholder det.

Det overordnede formål med Aqua Camp er, at give børn og unge i alderen 7-12 år (både svømmere og ikke-svømmere) en god og alsidig oplevelse i vandet – det er altså ikke et krav at man SKAL kunne svømme, for at kunne deltage.

Aqua Camp er sagen, både for dem som kan svømme, og for dem som ikke kan endnu. Deltagerne vil blive mere trygge i vand efter at have deltaget i en Aqua Camp.
Ønsker du nærmere information vedr. Aqua Camp kan du skrive til os på mail

Kontakt Aqua Camp

Deltagerne får lidt ekstra med hjem - og en masse oplevelser.
Tilmelding skal foretages via menupunktet "Tilmelding Event" på vores hjemmeside, eller ved at følge
dette link
Ved at klikke på
dette link , kan du læse mere om Aqua Camp-konceptet.
Hold øje med vores hjemmeside under fanen "tilmelding event", hvor der løbende kommer nyt om Aqua Camp.